Ullared..

Nu är vi hemkomna från två dagar i Ullared. Ja, känns inte som jag behöver skriva att vi shoppat loss?! Emelie och jag har sprungit runt på ge-kås och karlarna har tagit hand om barnen. Fast de hade också sprungit två varv inne på ge-kås trots att de innan sagt att de absolut inte skulle gå in, fynd hade de visst gjort med. Men vad köpte då jag? Kläder till Zeb, Ovrall+höstjacka+vantar till Zeb, kläder till mig, klocka, bobbycar till Zeb(men säg inget till honom för han ska få den i 1-årspresent av oss, ute i god tid jag vet men va fasiken!), ja och sen en massa saker mer som jag knappt kommer ihåg nu.

Zeb har blivit så tokig när man ska söva honom, eller hela nätterna rättare sagt. Han ska bara över på mage och åla runt, helt hopplöst. Inatt tror jag att jag kanske fick si så där 4 timmars sömn totalt eller nåt. För han vaknar ju varje gång han snurrar över på mage och är arg, varför han är arg det har jag inte listat ut än.. Jobbigt är det i allafall, inte lätt att söva någon som ålar runt det kan jag lova. Ibland önskar jag att spjälsängen vore lite mindre så han inte hade plats att rulla och åla, men det kan man ju tyvärr inte ändra på.


ja, så här såg det ut häromdagen när han skulle sova förmiddag. Hopplöst...

Ikväll blir det sängen tidigt för mig kan jag lova. Sen hoppas jag verkligen på ordentligt med sömn inatt men det kan jag nog bara drömma om..

/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du får sova gott inatt gumman min! Puss

2011-08-08 @ 20:48:33 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0