Trött pojk..

Vad trevligt Zeb och jag haft i eftermiddag på öppna förskolan, har helt glömt bort vad trevligt det är. Och nu känns det som Zeb har mer nytta av det med, när han kan röra sig och utforska. Dock var han lite blyg idag och ville inte riktigt åla iväg från mamma men det släpper nog snart om vi går dit lite oftare nu igen. Zebbis somnade naturligtvis i vagnen på vägen hem och det var väl inte otippat för han har ju inte sovit så mycket idag, men till det stora MEN.. ingen bra tid alls för honom att sova så här dags. Om han inte vaknar innan halv fem måste jag nog tyvärr väcka honom, fy vad jag hatar att väcka barn som sover!

Sofie skulle komma och plocka lite av våran frukt i trädgården, skönt! Då behöver jag inte ha  så dåligt samvete av vad jag ska göra med den. Så är det någon mer som vill ha plommon eller äpplen är det bara att höra av sig. Lite plommon och äpple ska jag väl med ta hand om, äpple och plommon-puré är det en bra mix tro? Vågar nog inte ge bara plommon för då får jag väl inte göra annat än byta bajsblöjor framöver. Får ta tag i det där på torsdag eller fredag för då har vi inget för oss.

Nehepp, kanske laga lite middag då?! Eddie jobbar över på obestämd tid idag.(Inte bara fördelar med att han bytt jobb, känner jag ibland men aja.. det är en annan historia)

/Tina

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, Jo växttempot på de små år minst sagt alldeles för snabbt! Och jag hinner inte med jag heller. Men jag hade ju rätt, nu var de äldst! Dock var det ju inga små som när vi började...kanske var vi tidiga eller så är det för mkt sommar än eller inte så poppis.

Molly var oxå trött och sov en timme i vagnen medans jag promenerade...men sen var hon vaken till läggdags...slocknade kl 19 som vanligt! =) Funderar på en långpromis imorgon eftermiddag igen...lust att hänga med? Om vädret tillåter vill säga...kram kram

2011-08-16 @ 22:50:25 // URL: http://mollythsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0