tisdag..

Måste ändå våga påstå att det är skönt med vardag igen. Jag vet för en gångs skull till och med vilken dag det är. Något som också är skönt är att bebis-aktiviteterna börjar komma igång eller rättare sagt jag har lust att gå in på dem istället för att va ute. Idag ska vi ta oss iväg till babycafet på öppna förskolan tänkte jag. Får se vilket humör min lille son är på för sömnen för honom blir helt kaos idag, men han brukar kunna hålla humöret uppe när vi är iväg faktiskt. Ska i vilket fall bli trevligt att träffa lite andra mammor och barn.

Något som inte känns okej är att min hals börjar kännas knas, jag har inte direkt ont men det svider i den. Vill verkligen INTE bli sjuk när våran resa är så nära nu, för även om jag hinner bli frisk så smittar jag väl ner både Eddie och Zeb lagom tills vi ska åka. Får hoppas att det bara är lite rivigt i halsen, brukar ju lätt på ont i halsen efter att jag hade körtelfeber. Innan dess hade jag nästan aldrig ont i halsen men efter det så får jag ofta och lätt det. Som väl är så stannar det oftast vid lite halsont och det kan man ju leva med.

Det ser förresten ut att va riktigt härligt väder ute idag. Har inte hunnit ut och kolla men jag misstänker att både jag och Zeb får ta på oss lättare kläder innan vi traskar ner till öppna förskolan. För idag ska vi gå, har varit så dålig på det i sommar. I vintras gick jag jämt, jämt och jämt vart vi än skulle plus att jag tog minst en "vanlig" promenad om dagen. Inte för att jag behöver det för vikten utan för jag mår bra av att röra på mig. På tal om att röra på sig ska Emelie och jag börja simma en gång i veckan i höst, det ska bli skönt! Är det fler som vill hänga på är det bara att hojta till=)

/Tina


Kommentarer
Postat av: Micaela

Jag är verkligen sugen på att hänga på min tyvärr lite svårt att passa in med karlns alla tider men hojta gärna till vilken dag det blir så får vi se om det passar :)

2011-08-16 @ 20:45:42 // URL: http://micaelahopstadius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0