Tankat gratis?!

Vad skönt det är att va hemma! Borta bra men hemma är helt enkelt bäst, tänk vad jag kommer njuta av att komma hem efter en vecka på Cypern?! Eller inte, då är det ju en helt annan sak att komma hem. Man kommer från ett varm, skön, slapp och förhoppningsvis underbar semester. Då kommer man säkert INTE tycka det är skönt att komma hem till vardagen men efter två dagar bland massa folk i Ullared ja, då är det underbart att va hemma. Idag ska vi va just bara hemma, ska bara iväg och handla mat men annars ska vi bara vara. Tror Zeb behöver det med.

Kollade mitt konto nu precis för att se hur mycket pengar jag egentligen hade kvar efter ge-kås, och vet ni vad? Vi tankade på vägen hem och de har fortfarande inte dragit det från mitt kort! Tankade full tank så det gick på ett par hundralappar om man säger så. Kanske inte  ska ropa hej än, då de kanske drar det under dagen men visst vore det fantastiskt om de bjöd på bensinen?! Skulle inte sitta fel, då jag får leva på existensminimum resten av månaden efter ge-kås besöken. (Eller nalla lite från mitt sparkonto, som det tyvärr blivit alldeles för mycket nallande av på sista tiden)

Nu ska jag ringa min mor, för det var längesen jag pratade ordentligt med henne.
/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0