Sol och klarblå himmel..

Är det inte fantastiskt när man vaknar till sol och klarblå himmel?! Det är sommar när den är som bäst. Igår hade vi ju också jätte fint  väder och hela familjen tog sig ut på badstranden. Zeb är helt galen när det kommer till vatten det är en sak som är säker och inte bekymrar det honom att det är kallt i sjön, nej då han plaskar på som en vilde. Älskade unge<3 men lustigt vore det om han inte blev en badanka då både jag och Eddie var som tokar i vattnet när vi var små. Min mamma brukar säga att jag badade 2 gånger per dag, en gång efter frukost och då låg jag i vattnet ända fram till lunch, gick upp och åt sen badade jag en gång till och den gången höll på ända fram till kvällen. Jag vägrade gå upp där i mellan, haha.. Har på känn att Zeb kommer bli exakt likadan=) Men härligt med badglada ungar, sen tror jag att det är bra att de får vänja sig att bada i sjöar redan från början. Då blir det aldrig någon stor grej sen..

Idag ska vi också åka och bada. Får sällskap av Emelie, Dennis och Leo. Trevligt trevligt, ska packa ner massa fika med. För igår hade vi alldeles för lite fika med oss och det vill vi inte riskera..


Ha en fin dag allihopa!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0