Sjuk..

Fy, det där halsontet jag hade för ett par dagar sen stannade tyvärr inte vid halsont. Igår bröt förskylningen ut på riktigt, rinnig näsa, ont i huvudet och allmänt sjuk. Ingen lätt match hade jag här hemma igår med en jätte pigg Zeb som vägrade sova på hela dagen och en karl som var tvungen att jobba över.
Idag mår jag lite bättre men mest är det nog för att Eddie kunde kompa ut idag och gå hem redan på förmiddagen så jag har mest vilat hela dagen. Tur var väl det i och med att Zeb har en vägra sova på dagen-dag idag igen. Klockan är i och för sig inte så mycket än men jag vågar nog säga redan nu att han inte kommer sova mer idag.

Puh, hoppas bara inte Zeb och Eddie blir smittade.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0