Rastlös..

usch vad jag är rastlös och det borde jag verkligen inte vara för här hemma har det varit fullt ös hela dagen. Städat, tvättat, haft kortbesök av Sofie och barnen, ätit lunch, varit på stan och köpt present till mor och hälsat på Zebs farmor och slått in paket. Vet ni vad jag tror det är? Resfeber, faktiskt! Puh, och alla frågar om jag har packat allt? Inte vet jag men resväskan börjar bli full. Sen är det ju en massa småplock som jag inte kan ta fören fredag.

Det är många födelsedagar de närmsta veckorna nu, varför ska alla fylla i jungfruns tecken? Först idag är det mamma och syster, sen min bror, sen Eddies bror, sen Emelie, sen pappa och sen avslutas september med Leo som blir 1 år! Med andra ord ska jag inte planera syskon till Zeb i september..

Ska sitta och leta lite paket till folket som fyller nu tänkte jag, för Zeb sover IGEN! Sen blir det eftermiddagsfika hos Emelie.

/Tina


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för i em gumman! Leo slocknade som en stock..skönt! Han va verkligen helt slut!

Hoppas ni får det riktigt skönt på resan nu och njut!..vi kommer sakna er<3

puss puss

2011-08-24 @ 18:36:55 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0