Nystädat!

Härligt det är när huset är nystädat, har dock kvar att dammsuga och torka golven på nedervåningen men Zeb sover så vill inte störa honom. Känner mig så där duktig idag, när klockan är så lite och jag hunnit med så mycket.

En trött pojk har jag här idag. Han somnade 09.20 och sover än, det vill säga två timmar senare. Han vaknade till lite vid tio-tiden men somnade om så fort han fick nappen. Jag hoppas bara inte det är några sjukdomar på gång.. Men ibland är man ju bara trött, och vi har varit ute mycket och fart de här två dagarna så det gör väl sitt med.

Jag satt här och blev så sjukt sugen på shaloms kebabsallad, varför har de inte utkörning?! Så sugen så jag skulle åka och hämta mat det är jag inte riktigt. Får sno ihop något till lunch här hemma istället.

/Tina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0