Måndagsmorgon och vardag igen..

Kändes mycket lustigt i morse när Eddies klocka ringde, herre jisses det var över fyra veckor sen den ringde på morgonen och väckte en. Ändå tycker jag att det är lite skönt med vardag igen, man kommer in i rutiner, sovtider för Zeb är lättare att planera osv. Dock blir det bara vardag för oss i knappt två veckor för sen drar vi till cypern, lovely! Vad vi längtar nu, måste börja packa denna vecka bara!

Nu vid tio ska Zeb på 8-månaderskontroll på bvc. Ska bli spännande då vi inte  varit där sen i början av juni. Han har nog gått upp en del i vikt skulle jag tro, längden tycker jag alltid är svårt att gissa men ett par centimeter på längden är det säkert med, får återkomma med resultatet senare.

Hade tänkt vi skulle gå till bvc, men regnet öser ner så vi tar nog bilen trots allt.

Idag ska jag testa Sofies tips om Zebbisens sömn som inte värkar bli bättre. Han ska bara få sova en gång på dagen idag ifall det är så att han sover för mycket på dagarna, så jag kommer nog ha fullt upp att roa honom hela förmiddagen efter bvc så han kan hålla sig vaken och allert, sen får han somna efter lunch istället. Aja, jag får återkomma om hur det gick med det med.

Nu har min son tröttnat på att leka själv på golvet så bäst jag gör honom sällskap innan vi far iväg.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0