Long time..

Ibland är det bara så där att dagarna flyger förbi och att sätta sig vid datorn det finns det inte tid till. Har försökt sätta mig en massa gånger idag men alltid kommer det något i mellan. Har rensat en himlans massa kantareller jag och mor plockade igår (ja, Zeb va med han med men han gör inte så mycket nytta i bärryggsäcken). Alltid när vi plockat kantareller glömmer jag vilken tid det tar att rensa! I eftermiddags stod jag säkert en timma medan Zeb sov, så ikväll blir det kantarellmackor minsann.

Annars har vi varit och lekt med Micaela och Olli idag. Lika trevligt som vanligt och pojkarna leker bra. Dock inte så mycket med varandra men brevid, om de inte ska sno det den andra leker med förstårs..

Nehepp, Eddie är nere och nattar Zeb sen har jag lovat att klippa honom så det är väl bäst jag gör. Annars blir det bara slapp ikväll. De senaste kvällarna har gått i ett, så det behöver jag=)

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0