Ljushuvud..

Idag har jag åter blivit ett ljushuvud.(och med det menar jag inte smart för det är jag jämt utan blond). Snälla Emelie var här hela eftermiddagen och gjorde fina blonda slingor på mig. Snyggt blev det, men det tar ju alltid ett tag att vänja sig vid en ny hårfärg.

Annars har jag mest ägnat tid i köket idag. Lagat 15 portioner med Spagetti och köttfärsås till Zeb samt 10 burkar med persika/päron-puré. Så nu ska han nog klara sig på matfronten ett bra tag. Kanske till och med ända tills vi åker till Cypern?! Och det börjar verkligen närma sig, måste börja skriva packlista så vi får med allt vi ska. Viktigast är väl pass, biljetter, sjukvårdskort, men en del annat ska vi försöka få med också.

Imorgon ser jag och Zeb fram emot lunch med Micaela och Olli. Var längesen vi lekte med dem nu så det ska bli riktigt roligt.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0