höstfint..

Har finkammat lindex och hms barnavdelningar på nätet nu, och vad mycket fint till hösten de fått in! Blir alldeles salig. Borde egentligen lägga en beställning hos hm nu, för där tar ju alltid kläderna slut så fort och sen får man sitta och leta dag in och dag ut för att va med när de får hem nytt. Men min plånbok tycker inte riktigt detsamma och dessutom vet jag inte med storlekar. Ska han gå upp till 80 redan om en månad eller dröjer det fram till vintern?! strl.74 har han ju haft så länge nu, och känns som att köpa mer kläder i den storleken är lite som att slänga pengarna i sjön då han borde gå upp en storlek snart. Sen är det ju så att Zeb alltid behöver en storlek mindre i byxor än överdel, nu är 74-byxorna perfekta så nu slipper han ha förstora byxor längre.. Aja, det här blir vi väl inte klokare på men för er som vet vad era små guldklimpar har för storlek till hösten, råder jag att kika in lindex och hm´s höstkollektioner!

Pappan i familjen kom bara hem och vände idag, (han hann äta middag med faktiskt!) och nu är han iväg på hockey. Zeb somnade som vanligt 19.15 så jag får slappa i soffan eller nåt. Kryper lite i min kropp idag men vad ska jag ta mig för?!

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0