Full fart..

Den här morgonen/förmiddagen har gått i ett. Började ta tag i all tvätt jag tvättade igår, skriva handelslista, åka och handla, in en sväng på fyndlagret, hem och packa ner alla zebs för små kläder i plastbackar, börja packa resväskorna, mata i Zeb lunch och mata i mig själv lunch. Och nu kom tröttheten över mig, hade hoppats på att Zeb också skulle vilja vila snart så jag får mysa ner mig brevid honom i sängen och sova en halvtimma. Tyvärr verkar han inte ha vila i tankarna än, då han just nu far runt som en tok runt pappa som sitter och spelar gitarr.

Men shit va självständiga de små barnen blir så fort de kan ta sig framåt på ett eller annat vis själva. Mamma är jätte tråkig nu tycker Zeb och ålar snabbt som attan iväg från mig. Allt ska undersökas i lugn och ro minsann. Här hemma ska väl tilläggas för när vi är iväg är det faktiskt lite otäckt att kunna komma långt ifrån mamma. Men det är väl bara en tidsfråga innan han far runt som en tok när vi är iväg också. Häftigt att se deras utveckling, tänk vad om hänt på den korta tid han varit utanför min mage.

Nehepp nu ska jag slå mig ner på golvet och se om Zeb vill leka lite med sin mamma eller om omvärlden är alldeles för intressant.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0