En liten klapp..

Äntligen börjar klapp och klang idag! Vad vi har längtat ända sen det slutade i våras. Zeb uppskattade det redan i våras så kan ju tänka mig vad härligt han kommer tycka att det är med all musik nu. Blir han inte musikalisk Zeb, då undrar jag. Han fullkomligt älskar musik, instrument och bäst är ju pappas elgitarr.

Nu på förmiddagen har vi varit en snabbfika hos mamma, hon fyllde ju igår så bäst att fira henne lite. Tankat bilen och gräsklippardunken som stått i bilen en evighet. Har glömt den hur länge som helst, men idag kom jag faktiskt ihåg det!

Nehepp, jag ska plocka i ordning lite här hemma medan Zeb sover. Sen tror jag minsann vi tar en promenad ner till klapp och klang, behöver luft!

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0