Det börjar..

Zebs rum börjar äntligen likna något. Den sista tapetseringen hann vi med idag plus att vi kört massa skit till soptippen så imorgon ska jag försöka organisera alla högar med grejer jag la ut i hallen medan vi skulle göra i ordning Zebs rum. Usch vet inte vad jag ska göra med allt, har varit så bra att ha det där rummet och ställa in allt som man inte vet vad man ska göra av. Men nu ska jag på något vis försöka bringa ordning bland papper och pärmar. Borde börja redan nu ikväll men jag har inte orken. Måste verkligen städa i morgon med, har ignorerat oredan, dammet och smutsen i huset alldeles för länge nu. Så i morgon tror jag inte jag behöver sitta sysslolös. Hoppas Zeb tycker att mamma ska greja också, för annars tar allt mer än 3 dubbelt så lång tid. Men jag måste ändå säga att renoveringen av hans rum gått ganska snabbt med tanke på att vi har haft Zeb att roa samtidigt.

Zebbisens andra tand håller på att tränga igenom nu också, har anat att den varit på gång idag men har inte fått titta i munnen men ikväll fick jag se att det håller på att spricka igenom där med. Två tänder på en vecka, inte dåligt det! Men visst brukar det va så att tänderna oftast kommer 2 och 2?

Nu ikväll har Eddie och jag njutit av kräftor! Åh, jisses vad gott det var. Inget slår svenska kräftor alltså! Skulle ta en bild och läska er lite men Eddie hade bytt objektiv på kameran och jag orkade verkligen inte stå och pilla med det, så tyvärr får ni inte se de läckra kräftorna..

Ska sitta och leta gaderob till Zebs rum nu. Var inne en snabbis på Jysk i eftermiddags och där fanns en fin, men jag vet inte.. Sist vi köpte något på jysk var det sådant himla plocke pin plus att när vi väl fick ihop det så var det skavmärken på grejerna. Fick ju dock en slant tillbaka för det, men det är ju inte roligt. Nu ska jag sluta svamla och leta rätt på en garderob istället.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0