Dagen börjar gå mot sitt slut..

Vissa dagar bara susar förbi, känns som man nyss gick upp och redan är det kväll. Idag kom Micaela och Olli hit och vi åt lunch, grabbarna busade, tog en lång härlig promenad så grabbarna fick vila lite och sen gick vi in och lekte, busade och pratade ännu mer. En riktig toppendag helt enkelt.

Zeb blev väääldigt trött av allt lekande så vid sju så satt han med mig framför tv:n och ögonlocken slog igen, han spärrade upp dem, de slog igen igen ja.. så höll det på så jag beslutade att det får bli natt tidigt för hans del och han somnade som en stock så fort jag la ner honom i sängen. Var längesen han somnade så snabbt på kvällen, skönt. Kanske vågar hoppas på förbättring?!(Vet inte om jag skrivit det här men det har varit lite bök och stök vid nattningarna den senaste tiden då han bara ska ställa sig på alla fyra i sängen och åla runt..)

Sambon min är på rymmen hela dagen och kommer nog inte innan jag går och lägger mig så jag ska sitta lite vid datorn sen ska jag bläddra i tidningar. Har massa (eller massa och massa, 2 mama-tidningar och 1 viföräldrar) att plöja igenom. Med andra ord, slapparkväll blir det!

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0