:D

Om ni vill bli lite avundsjuka så kan ni ju gå in här, och se vilket väder vi kommer få den närmsta veckan..

Visste ni förresten att man kan ha minus på kontot? haha, det hade jag när jag gick in och kollade. Var helt säker på att jag skulle få min semesterersättning från jobbet idag, så jag tankade ju i godan ro. Bara det att den får jag visst inte fören i morgon! Visste inte ens att man kunde få minus, menmen förde över lite pengar från sparkontot så nu slipper det stå minus i allafall=)

/Tina

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Hoppas ni får en kanonresa!=)

Du att hur fick du till den där copyrightstämpeln på dina kort. Jag har det där programmet du pratade om men hittar inte hur jag ska göra.



Ses nästa söndag!



Kram

2011-08-26 @ 08:25:52 // URL: http://mollythsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0