Valborg..

Valborg har det varit (eller är) även här. Kvällen har vi spenderat med Emelie, Dennis och Leo samt Sofie, Pontus, Hugo och Leah. Vi har grillat, käkat och skrattat massa.. Interna skämtet från kvällen får väl ändå bli mitt uttalande om Möller, Moelegg ja eller vem var det?(Verkligen internt, så orkar inte förklara för det blir aldrig lika roligt när man ska förklara det igen)

Jag tror man börjar bli vuxen när man träffas kl.17.00 och tycker att det är precis lagom tid att avsluta kvällen runt 22.00. Men så blir det när man har en massa busungar=) Jag tror nog att vi mammor var lika trötta som barnen då det blev mycket felsägningar och skratt. Helt underbar kväll med andra ord, tack mina kära vänner <3

Jag tror jag tar natt nu och går ner och gör min lille Zebbis sällskap i sängen, fast ändå inte för han sover ju i egen säng men jaa.. ni fattar! Usch vad rörigt det här blir.

God natt!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0