Vädret..

Helt underbart väder har det varit idag också. Vad man kommer bli deppig när bakslaget kommer, för innerst inne vet vi alla det. Att det här vädret kommer inte hålla i sig till Oktober-November, nej det kommer komma en massa regninga dagar innan dess. Men nu ska vi tänka på det, för min filosofi är ju att leva i nuet så nu gör vi just det, lever i nuet och njuter av vädret.

Vi har spenderat hela dagen ute, mest på altanen men även hunnit med en promenad. Så skönt att bara vara, känns nästan lite som semester nu när sambon vart långledig.

Igår var vi i allafall ute på stan och igår hade de öppet. Så mina kläderhar jag hämtat, tyvärr kan jag inte visa för har inte köpt någon ny laddare till min data. Fyndade även ett par jeans för 75kr till Zeb och en tröja för 25kr till honom också.

Ikväll ser vi fram emot grillning hos kära vännerna, Sofie och Pontus med barn=) Det är nog det jag älskar mest med våren, allt blir så mycket mer spontant. Man äter tillsammans, sitter ute och njuter och pratar mycket mycket längre än när man sitter inne om vintrarna.

Nehepp, kanske ska packa ihop familjen och fara.
/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0