Torsdag förmiddag..

Här startade dagen tidigt idag, vid kvart över sju var vi redan uppe ur sängen. Men inte så lustigt då Zebbisen kraschlandade redan vid sju-tiden igår kväll. Det är jobbigt att ha så många kompisar på besök tydligen. Känns ändå skönt att han kommit in i sin gamla dygnsrytm igen, ett tag var ju allt helt upp och ner efter sjukdomar och omställning till sommartid men nu så. Han somnar ca 19.30-20.00 och sover till ca 05.00 får mat och sover sen till någongång mellan 07.00-08.00. Helt okej tycker jag, han är ju trots allt bara snart 5 månader.

Idag kommer Sofie och Leah hit en sväng igen, vi ska promenera. Sen i eftermiddag är det äntligen dags för klapp och klang igen. Tror att Zeb längtar lika mycket som jag.

Har inget särskilt att skriva om egentligen, men kände mig tvungen att uppdatera lite när Zeb somnade till lite brevid mig i soffan såhär på morgonkvisten.

Ska nog slänga upp lite tvätt på tvättlinan innan det är dags för promenad.

Just det! Zeb lyckades äntligen igår att vända sig från rygg till mage, han har ju kämpat så länge och nu äntligen. Så nu snurrar han åt bägge håll, tycker att det verkar som han för tillfället trivs bäst på magen och det gillar jag=) Tror att det är bra att de små ligger på magen så de tränar rygg och nackmusklerna och blir stadigare när de ska sitta och krypa sen.

Nehepp tvätten var det ja!
/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelie

va duktig han är zebbisen:)

2011-04-28 @ 10:45:03 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0