Tisdag=babycafé

Gillar ordet babycafé, låter så mysigt. I allafall idag har vi varit på babycafé på öppna förskolan, riktigt riktigt trevligt. Tyckte ju inte att det var så mycket att ha första gången jag var men nu gillar jag det mer och mer. Vi sjunger lite, pratar skit med andra mammor, fikar och har det trevligt. Zeb var på strålande humör hela två timmarna, kan bero på att han sov en timma precis innan vi kom dit=)

Imorgon kommer det en massa mammor och barn/bebisar hit. Ska nämligen ha lite mamma-fika och me&i-klädesvisning. Tror att det kommer finnas en massa snyggt som vanligt, även något snyggt till mamma kanske?

Känns som det var något mer jag skulle skriva, men kommer inte ihåg... Får se om jag kommer på det senare och uppdaterar igen.

Nu är det baddags för lilleman och jag ska duscha och tvätta håret lääänge för Eddie ska se på hockey på tvn ikväll..

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0