Sover..

Zeb sover fortfarande sin förmiddagslur, somnade i vagnen kl.10 och sover än.. Jag menar klockan är snart halv tolv. Jag har hunnit massa, städat, tvättat, bytt handdukar överallt, hängt upp tvätt, plockat in tvätt, skrivit handelslista och han sover än.. Funderade på när jag hade städat klart om jag skulle stuckit iväg och gjort ett par ärenden på stan och handlat och Zeb kunde vart med Eddie men så tänkte jag att; Nej, han vaknar ju snart och då vill han säkert ha mat men icke då! Hade nog varit tillbaka nu om jag hade åkt när jag tänkt.. aja, har ju hunnit en massa här hemma i allafall så jag kan tillbringa eftermiddag med min son.

Trodde aldrig att detta med att han ska sova i vagnen på dagarna, utan att den rullar skulle funka. Men där måste jag ge mor min rätt. Å andra sidan vore det väl lustigt om hon inte skulle ha rätt, jag menar hon har tre barn och vi alla har alltid sovit våra tupplurar på dagarna ute i vagnen.

Nu ska jag servera min hårt arbetande trädgårdsman lite fika!

/Tina

ps. dåligt med bilder på sista tiden, kommer jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0