Snabbt inlägg.

Får bli ett supersnabbt inlägg för ska snart iväg till klapp och klang. Zeb sover redan ute i vagnen så bara jag som ska klä på mig och göra mig klar för avfärd.

Funkar toppen att bara lägga ut Zeb i vagnen på dagarna, han somnar på mindre än 5 minuter och det gör han aldrig någon annanstans. Ett bra tips till er med småbarn som bor i hus med andra ord! Dessutom jätte smidigt nu när vi ska iväg, jag tar ju bara vagnen och går och slipper störa honom mitt i sömnen som jag alltid varit tvungen till annars när vi ska iväg så här på eftermiddagen..

Nu måste jag rusa!
/Tina

Kommentarer
Postat av: Jimmydaniela

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-10-19 @ 08:04:32 // URL: http://jimmydaniela.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0