Skärtorsdagen..

Ja, nu var det skärtorsdagen igen. Jag tycker att det senaste året bara har svichat förbi. Visst var det fint väder förra påsken med? Har för mig det. Idag har jag och Zeb i allafall promenerat med Sofie och Leah och Emma och Hugo. Trevligt som vanligt att träffa dessa mammor. Man har ju hur mycket som helst att bubbla om, det är en sak som är säker.

Här hemma har vi haft lite vuxen-kvällsmys. Det vill säga en son som somnade kvart i åtta och mamman och pappan i huset har ätit grillad kyckling, potatissallad och varma baguetter i lugn och ro. Man behöver sköta om varandra också, man får inte glömma att man är två vuxna som älskar varandra. Trots att man mest är mamma och pappa=)

Min dator eller rättare sagt laddaren har gått sönder. Funkar inte att ladda datorn längre, typiskt.. Så får använda Eddies dator så bilder får ni nog vänta ett himla tag till på..

Sitter och glor på lyxfällan nu och känner att min ögonlock är väldigt tunga. Blir nog en tidig kväll här hemma.
Glad påsk på er!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0