Så typiskt..

Ahh, så typiskt. Ni som följer mig här vet ju att jag letat efter ett par mjuka snygga snickarbyxor i jeans till Zeb, i måndags hittade jag ett par jättefina på lindex hemsida. Så in på Lindex här i stan och där fanns de inte, så beslutade i gårkväll att jag faktiskt kan beställa dem från webshoppen, tror ni de finns kvar? Nej! Åhh, vad arg jag blir. Varför beställde jag dem inte direkt?? Ska kolla tradera, har man tur kanske man kan hitta några där..

Igår hade vi det bra på klapp och klang, men som vanligt blir Zeb trött direkt efter sångstunden så det vart en snabbfika och sen hem i vagnen. Och vad det blåste! Jag kämpade för glatta livet med motvind hela vägen.. På kvällen sen bakade jag chokladbollar och sen vart det mys i soffan.

Zeb älskar för tillfället sitt gym allra mest!  Förra veckan var det bara en filt på golvet som gällde och denna vecka är det gymmet. Hela han lyser upp när han får ligga där. Tyvärr har han börjat rata babysittern, han vrider och vänder och försöker ta sig loss. Tror att han känner sig lite låst i den, i gymmet eller på filt kan han ju röra sig hur som. Men vem vet, om en vecka kanske det bara är den som gäller igen?!

Idag ska mamman i huset försöka hinna städa av det värsta, pappan i huset ska nog jobba i trädgården och jag ska hjälpa till så fort jag är klar här inne. Barnet i huset ska jag försöka få att sova en ordentlig förmidddags-lur i vagnen så jag hinner städa i lugn och ro=)

Allt för denna gång!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0