Så gick natten..

Lovade ju update om hur det gick sen igår, jo nu ska ni få höra. Zeb somnade ju 17.45 i soffan, vid 22-tiden när jag skulle lägga mig lyckades jag byta blöjan medan han sov! Hallå? När var det möjligt senast?! Då är man trött kan jag lova. Sen sov lillprinsen till kl.03.00 då lyfte jag över honom till våran säng och han somnade om direkt och sov till 06.30! Ja, trött var han ju det är en sak som är säker. Idag tror jag vi tar bad och byte till pyjamas redan vid halv sex-tiden ifall att det hela upprepas.
Idag har han bara sovit två gånger på hela dagen också. Första gången mellan kl.09.00-10.00 och andra gången mellan 13.30-ca14.30. Ja så en tidig kväll blir det nog idag med.

Får se om jag uppdaterar mer ikväll..
/tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0