Onsdag..

Besvikelsen var stor när jag i förmiddags insåg att det var onsdag, inte torsdag. Hade sett fram emot klapp och klang i eftermiddag men det får vi ju vänta med tills i morgon då det faktiskt är torsdag!

Här har arbetet i trädgården fortsatt på förmiddagen, nu är alla hallon borta och snart även de fuls blommorna mot grannen, "bara" vinbärsbuskarna kvar. Sen ska det sättas staket, så det så! och snyggt ska det bli!

Eftermiddagen har jag inte gjort mycket mer än att försöka lista ut varför min son varit så gnällig, inte trött, inte hungrig, inte mammig...ja ni fattar.. men nu är han helt plötsligt nöjd. Tror att det är magen som spökar på honom lite, nu när han börjat få lite vanlig mat. Han har nu fått morotspuré i 5 dagar så tror allt det är dags för något nytt, vad ska man fortsätta med? tips? Funderar på palsternacka då de säger att det är lite sött och gott för dem. Efter att nästa smak har introducerats (stavning?) ska jag i allafall testa att börja ge honom lite gröt till kvällsmat..

Måste förresten tipsa om Sofies bästa blogginlägg, jag skrattade och kände igen mig så mycket! Tror nog att alla mammor har det ungefär likadant, vill ni också få hög igenkänningsfaktor och ett litet skratt så här på eftermiddagen hittar ni det här.

Nu står nog lite bus och sen bad av min son på schemat.
/Tina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är inte så på bra förslag till maträtter för en sån liten kille. Jag vet inte om du har testat med mossad banan till Lill killen som mellan mål. Det är något man brukar ge små barn vad jag vet. Ha det bra :)

2011-04-06 @ 21:53:18
Postat av: Anonym

Jag är inte så på bra förslag till maträtter för en sån liten kille. Jag vet inte om du har testat med mossad banan till Lill killen som mellan mål. Det är något man brukar ge små barn vad jag vet. Ha det bra :)

2011-04-06 @ 21:54:14
Postat av: Anonym

Jag är inte så på bra förslag till maträtter för en sån liten kille. Jag vet inte om du har testat med mossad banan till Lill killen som mellan mål. Det är något man brukar ge små barn vad jag vet. Ha det bra :)

2011-04-06 @ 21:55:32
Postat av: Anonym

Jag är inte så på bra förslag till maträtter för en sån liten kille. Jag vet inte om du har testat med mossad banan till Lill killen som mellan mål. Det är något man brukar ge små barn vad jag vet. Ha det bra :)

2011-04-06 @ 21:56:12
Postat av: Syvernicole

Great site. Keep doing.

2011-11-15 @ 06:16:37 // URL: http://syvernicole.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0