mitt hår..



Vad gör mamman i huset när Zeb sover tidigt? Ingenting! Sitter och slösurfar, kollar gamla bilder och konstaterar att jag kanske ska klippa lugg igen. Tycker själv att jag var väldigt fin i håret när denna bild togs. Jag minns så väl när Eddie tog den, jag satt och grejade iordning ett nytt spinningpass. På kvällen skulle vi och äta middag hos mina föräldrar och vi misstänkte att jag var gravid. Jag vet att vi disskuterade om jag skulle ta ett glas vin på kvällen eller om jag skulle strunta i det ifall det var så att jag verkligen var gravid. Jag struntade i vinet och på måndagen eller om det var tisdagen gjorde jag ett graviditetstest som visade positivt. Vi fick våra misstankar bekräftade och fick veta att lilla Zeb låg och grodde i min mage. Det var lycka det! Jag kommer nog aldrig glömma den känslan av fullkomlig lycka jag fick när jag såg att testet visade positivt. Det känns som det är så längesen men det är det ju inte. Känns som Zeb alltid har funnits i vårat liv. Ibland undrar jag om Zeb någonsin kommer förstå hur mycket jag älskar honom, det går verkligen inte beskriva den kärlek jag har till honom. Min ögonsten<3

By the way har Zeb fortfarande inte vaknat. Klockan är 21.00 och jag funderar på hur vi ska göra, jag vet att blöjan är jätte blöt och att han fortfarande har body och byxor på sig. Kanske ska väcka till honom, byta blöja, byta till pyjamas och sen ge mat? Men vill inte riskera att han vaknar till för mycket och tror att det är morgon. Tänk vilka lyxproblem det kan bli när pojken i huset beslutar att somna tidigt. Trodde verkligen inte att han skulle sova för natten..

/Tina

Kommentarer
Postat av: Vera

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 17:38:39 // URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0