Me&i-party..

Idag har jag haft en massa trevliga mammor och mysiga barn här hemma. Me&i-visning, fika och massa prat. Shoppade så fina byxor + body till Zeb och tro det eller ej hittade jag äntligen en fin klänning som funkar med degmage och ammande tuttar som ska fram i tid och otid=) Så nu väntar vi bara på paketet ska komma..

Idag fick Zeb prova majspuré, jag tyckte det smakade jätte äkligt när jag smakade men Zebbisen gillade det, och det är ju huvudsaken! Så nu har han även provat köpe barnmat. Men kommer nog hålla mig till hemmalagat så gott det går, dels för man vet vad man stoppar i och dels för ekonomin. Hoppas bara att Zeb kommer tycka det samma och inte falla för köpe-barnmaten alldeles för mycket.

Förresten har jag fått någon allergisk reaktion, är illröd i ögonen och känns som jag har grus i dem och helt svullna ögonlock och svullen hals. Antar att det är pollen eller nåt. Brukar ju inte reagera på det, är ju allergisk mot gräs men det är ju lite tidigt på året för att det ska vara det som spökar. I allafall tycker Eddie att det ser ut som jag doppat huvudet i spritflaskan och det har jag INTE! Så alla som ser mig, jag är inte bakis eller full jag lovar=P

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0