Känns..

Känns inte som jag har något särskilt att blogga om, därav min frånvaro. Samt att det är helt underbart väder och att då tillbringa tid inne framför datan finns inte på min världskarta.

Idag har vi spenderat dagen med att storhandla(alltid lika kul, nej!) och middag hos mina kära föräldrar. Jag fick ett superfint påskägg, en mascara och en klänning från mallis. Precis vad en bebis-mamma behöver=) Mor och Far har ju varit på Mallis i två veckor så de var bruna som pepparkakor kan jag lova. Så nu längtar jag ännu mer tills det är våran tur att fara iväg till Cypern. "Bara" si så där 4 månader kvar. Känns ju inte så långt men när man tänker på att Zebbisen då kommer vara 9 månader så känns det jäääätte långt kvar. Jag menar då kommer han ju förmodligen kunna krypa, sitta ordentligt, stå lull, ja.. vi får se vad han kommer kunna.
Får hoppas att han inte blir lik mig, jag lärde mig sitta tidigt (ca 5 månader) men sen stannade jag där. Lärde mig inte krypa fören jag precis lärde mig gå runt 10-11månader och mamma säger att jag var så gnällig och missnöjd hela tiden då. Satt bara på rumpan och försökte ta mig framåt men kom knappt någonstans, inte lustigt jag var gnällig. Nej, hoppas på Eddies gener där..

Skrutt-plutten sover och jag ska snart göra honom sällskap. Är trött idag, det tar på krafterna att vara ute hela dagarna.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0