Ingen vanlig fredag..

Att det inte var någon vanlig fredag idag, det har jag blivit varse om. Skulle gå och hämta ut ett paket och ta ett varv på stan men visade sig att ALLA affärer inklusive tobaksaffären där jag skulle hämta paket hade stängt. Så istället blev det en tur till Zebs farbror och sen en sväng på Willys, som faktiskt hade öppet.

Annars har vi njutit av solen idag och ätit låång middag på altanen.

Just det, Zeb är ju inte så himla nöjd i sin liggdel i vagnen längre. Eller det går bra i början när han precis somnar men sen när han vaknar under promenaden blir han irriterad och vill komma upp. Så igår testade jag att sätta i sittdelen och sätta honom i den. Men kan meddela att han var alldeles alldeles för liten för den. Gick ju inte ens att spänna åt bältena så hårt så att han satt fast. Så han får helt enkelt ta och acceptera liggdelen ett par månader till, punkt slut.

Nu ska vi se "Marley och jag" här hemma.
/Tina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag hade också tänkt hämta ut paket (Me&i kläderna) men det var stängt det med.. Tänkte Leah skulle fått haft den fina klänningen nu när det är påsk men det sket ju sig..:)



See you tomorrow!

2011-04-23 @ 21:50:09 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag hade också tänkt hämta ut paket (Me&i kläderna) men det var stängt det med.. Tänkte Leah skulle fått haft den fina klänningen nu när det är påsk men det sket ju sig..:)



See you tomorrow!

2011-04-23 @ 21:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0