Hur fin?


Hur fin är inte denna body? Skulle väldigt gärna se att Zeb hade den i sin gaderob, Kan ju säga att den går lös på ett helt otroligt högt pris så för er som har pengar till övers finner ni den här.

För övrigt var Zeb väldigt lättnattad sen, somnade på mindre än 5 minuter. Undra om han tänker ta sovmorgon imorgon nu när han var uppe en timma längre än valigt. Mamman i huset hoppas så, fast jag känner verkligen att jag har börjat ta igen all tappad sömn. Känner mig piggare och piggare faktiskt, men det vore väl lustigt om jag inte gjorde det med tanke på att Zeb sovit från ca 20-05 flera nätter irad, sen fått mat och somat om till 08.00. Det gillas starkt=)

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0