Gardinuppsättning..

Nu har mina underbara gardiner kommit, som jag håller på att sätta upp(eller..ja..nu sitter jag ju här men..) Har satt upp två fönster och det blir skitsnyggt!

Satte mig egentligen uppe i soffan för att jag trodde att Zeb var trött, så tänkte natta honom en stund men visade sig att han nog bara behövde mammas uppmärksamhet ett tag. Nu är han en vilding här brevid i soffan=)

Hade tänkt att fynda lite på Lindex idag men ingenting fick följa med hem. Vi gjorde dock lite nytta och köpte lite födelsedagspresenter på stan.

Var inne en sväng på jobbet med och berättade hur länge jag tänkt va hemma med Zeb, så nu är det bestämt. 1 Februari 2012 är det tillbaka till jobbet. Eddie kommer va hemma två månader sen, så i april 2012 kommer Zebbisen börja förskola eller dagmamma eller vad vi nu väljer. Usch vad jag kommer tycka det är jobbigt.

Kanske inte ska sitta här utan passa på att stryka och hänga upp resten av gardinerna nu när Zeb inte var trött..

/Tina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hugos dagisfröken tog upp inskolningen med Leah idag. Usch det är ju lååångt kvar har jag tänkt men i augusti är det ju dags så datum och det måste ju bestämmas.. Men det kommer ju bli bra. Bara vi mammor som är nojiga:)Leah kommer säkert tycka det är skoj från första början. Hon vill ju redan in och leka när jag är där och hämtar Hugo:)



kram kram!



PS: Visst var det klcokan elva på onsdag?:)



2011-04-11 @ 20:55:13 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0