Fredag..

Denna fredag startade med att solen sken in så fint i fönstret men vart tog den vägen? Alldeles mulet och dant ute ju. Hade hoppats på att Zebbisen och jag kunde mysa på altanen i eftermiddag men får nog skrota de planerna.

Idag ska vi bege oss till Sommen för en fika hos Emelie och Leo. Blir trevligt som vanligt tror jag.

Mina ögon och hals är så mycket bättre idag men är fortfarande lite röd i ögonen så fortsätter väl med allergitabletterna ett par dagar till. Kör i allafall med linser idag igen och Zeb är överlycklig över att mamma ser ut som vanligt igen!


Sötaste Emelie och Leo..

Min son börjar tyvärr bli väldans trött här, frågan är om han kanske ska sova en kvart innan vi far iväg..

/Tina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, snygg bild där! Dock ett intryckt ansikte på mig o en väldigt arg son;-) tack för sällskapet på fm idag vännen min! Du är bäst! puss

2011-04-15 @ 13:38:39 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0