Fredag..

Idag har Zebbisen och jag haft en urmysig dag. Började dagen lugnt och stilla här hemma med morgonmys, det vill säga; Gröt överallt! haha, och ändå har han blivit duktigare med kladderiet än vad han var i början. Men de nya rutinerna är att vi byter om från pyjamas EFTER att morgongröten intagits för annars får jag byta kläder på Zeb direkt igen=P

Sen åkte vi till Micaela och Olli och umgicks med dem. Tanken var att vi skulle haft lite picknick i en park men vi tyckte det kändes kallt så det vart en fika på hennes balkong istället. Får ta en picknick nästa vecka eller så istället.

Nu ska jag se om min lillprins tänkt att sova ikväll eller om vi ska nattsudda..
/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0