Det blir aldrig som man tänkt sig..

Idag var planen att Zeb och jag skulle tagit en förmiddags-promenad med Sofie och Leah, men när jag vaknade i morse hade mina ögon blivit ännu rödare än igår, jätte svullen i hela ansiktet och kliade i halsen. Attans allergier! Måste vara pollen som jag reagerar på helt enkelt. Så istället för en trevlig promenad fick det bli ett besök hos fru doktor och få allergimedicin. Man blir ju så trött av den! Hoppas i allafall på att det ska släppa nu.

Eftermiddagen har vi i allafall tillbringat på klapp och klang. Känns som jag inte behöver skriva att det är veckans höjdpunkt, tror redan ni som läser min blogg har fattat det.

Nu ska jag byta kisseblöja eller möjligtvis bajsblöja, doften avslöjar inte riktigt vad det är..
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0