Dåligt med bilder blir det..

Ja, dåligt med bilder blir det. Måste ta tag i att fixa en ny laddare till min data. Blir den andra jag måste köpa till den datorn, min första tuggade ju katten Saga i sig halva sladden av och nu vet jag inte vad som hänt men den funkar inte. Svindyrt är det med, gillas ej!

Idag har Zeb och jag bjudit Emelie och Leo på lunch, efter det promenerade vi ner til öppna förskolan på babycafé.

Har en son här hemma som inte vill sova. Han har sovit alldeles för mycket på dagen idag. 4 gånger har han sovit och han brukar bara sova 2, max 3 ggr/dag. Så här hemma får vi nog en nattsuddare ikväll.

Halvligger i soffan och kollar plastikkirurgerna på 5:an. Blir lite äcklad av det där med operatiner alltså. Men förstår verkligen den där mamman på 40 år som opererar sina bröst, jag menar det är inte skoj när man ammat osv och bara har små tomma påsar kvar. Hoppas verkligen inte att mina bröst kommer bli så...Dessutom när man är 40 år så vet man ju att man inte ska ha fler barn och så där.

Nu ska jag nog testa att natta min lille son igen..

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0