Bvc-dags..

Idag är det dags för 4-månaderskoll på bvc, kommer säkert gå galant. Dum himla tid bara, halv tolv! Precis när Zeb brukar äta, vi brukar äta vid tolv innan Eddie åker till jobbet, allt kommer blli gör stressigt. Och i och med detta vill jag hem så fort som möjligt efter bvc så måste ta bilen och inte gå, hatar att ta bilen till nya bvc. Asdåligt med parkeringar och alla kostar! Sist fick jag gå hur långt som helst med babyskyddet på armen, inte skönt kan jag lova! Så får försöka åka tidigt så jag har tid att hitta parkering.

I eftermiddag och kväll när sambon jobbar har jag inte en aning på vad jag och Zeb ska hitta på, någon som vill hitta på något med oss???

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0