Bra dag..

Kände redan i morse när jag vaknade att jag skulle bli rastlös idag. Inga planer överhuvudtaget och jag blir en tråååkig mamma åt Zeb när jag inte har något alls planerat. Går mest och vankar fram och tillbaka och funderar på att jag har massa jag borde göra men inget jag känner för. Hade sån tur att några av mina mamma-lediga vänner inte heller hade något för sig, så fick besök av Sofie och barnen och sedan även Micaela och Olli. Hugo och Leah var så duktiga och hjälpte mig att rensa ur allt gräs och ogräs ur sandlådan, bara det att jag inte hade någon hink eller spade. Det måste införskaffas. Så nu har vi en finfin sandlåda igen.

Vad underbart det är att vara ute med barnen så här års. Vi pratade om att planera in en picknick, det måste göras. Är ju jätte smidigt egentligen, bara att ta tag i helt enkelt. Får ta och planera in det i en bra lekpark så de lite större barnen har något att roa sig med, bebisarna bara ligger ju..

Nu ska jag se om min sömntuta har vaknat..
/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0