Torsdag 100527

Äntligen lönedag var det idag! Guud va skönt de va! Tacka gud för att man har ett jobb säger jag bara! Så idag bar det av till Willys för att fylla kylskåp och skafferi proppfulla. Fattar inte vad jag gjort med mina pengar de senaste två månaderna, jag har inte köpt mycket kläder eller annat och inte har vi ätit ovanligt dyrt eller nåt. Det måste va någon som äter upp dem på bankkontot helt enkelt. En liten liten tjuv som sitter och äter från mitt konto helt enkelt.

Min älskade mammi har bjudit på raggmunk och fläsk, finns det något godare?? Så himlans gött..

Usch vet inte vad jag mer ska skriva. Tråkiga jobbdagar har det bara varit och jobbar hela helgen med..
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0