Torsdag 100506

En till ledig dag har snart förflutit och jag vet knappt vad jag gjort. Eller jo, började dagen med möte på banken. Inte så kul men sånt som måste göras. Efter det skulle vi åka på "snabbfika" hos Eddies bror med fru men slutade med fika i 2½timma istället=) Underbart. Har kommit på det, Jag ÄLSKAR att fika. Tycker det är så mysigt..
Har varit lite duktig idag med och städat av det värsta här hemma. Kände att det inte var nån ide att storstäda när det kommer en massa folk i helgen men samtidigt vill man ju inte att det ska se ut som en svinstia så då blev det att städa av det värsta..

Har shoppat precis med, internetshoppat! Livsfarligt..
Den ena färgen på garnet till filten jag håller på att virka tog slut i måndagsnatt så har klickat hem det.
Och sen Linser..

Skit kul att lägga pengarna på..inte alls men kan ju gärna inte gå runt och inte se..


Garn är lite roligare att shoppa i allafall..

Börjar bli riktigt hungrig på kvällsmat.. Funderar på vad jag ska hitta på. Igår skämde mamma bort mig med hemmagjorda räkmackor till kvällsmat för att vi hittade så mycket murklor till henne..

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0