Tagit en paus..

Som ni märkt har jag tagit en liten paus från data-världen denna helgen. Jag har inte suttit en minut vid datan sen i onsdags, kände att jag behövde det. Bara få vara.. Synd bara att när man kommer tillbaka från sin data-fria tid är det en massa att ta igen. Ska berätta lite vad jag sysslat med de senaste dagarna..

I Torsdags var jag, mamma och pappa hela dagen uppe hos storasyster och mina syskonbarn i Järna. Så mysigt och helt underbart väder hade vi. Var ute en sväng vid havet och myste, men vad en dag går fort! Inte klokt egentligen. Tog världens tid hem bara för vi fastnade i bilkö på E4:an i 1 timma, vägarbete tydligen.

I Fredags bar det av till Skänninge med våran trasiga gräsklippare till Emelies snälla morfar. Även på väg hem därifrån fastnade vi i bilkö.. jag förföljs av bilköer och vägarbeten denna helgen tydligen. Efter det stannade vi hos Eddies farmor och farfar på fika. Lustigt vad tiden bara försvinner när man är och hälsar på folk, rätt som det är har det gått flera timmar.
Sen fixade vi med alla mina växter som jag drivit upp inomhus i vår, så nu är allt utflyttat till växthuset. Proppfullt med gurkor, tomater och paprikor.

I Lördags vart det en heldag i Jönköping med välbehövlig shopping. Men det vart billigare än vad jag trott. Köpte bara ett par jeans, en skjorta och en BH. Det var allt! Tror inte jag var riktigt på humör.. På vägen hem hämtade vi upp våran lagade och fungerande gräsklippare i skänninge med.

Känner att vi vart så himla effektiva den här helgen. Nu följer en vecka med en massa massa jobb för min del, så all min lediga tid lär gå åt till att sova, laga mat och fixa med grejer jag måste få klart denna veckan. Så tyvärr får ni räkna med dåligt bloggande en tid framöver.

Ha en fin Måndag allihopa!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0