Söndag 100516

Söndag eftermiddag har det snart hunnit bli den här helgen med. Är fortfarande besviken och lite arg för helgen inte vart som planerat, menmen.. Igår när jag vaknat åkte vi i allafall och hälsade på svärmor ute i stugan, vilket sommarväder det var igår! Sen blev det mat med Eddies syster, så dagen blev rätt bra ändå.

Nu har jag precis städat hela huset och Eddie är iväg och jobbar övertid i dag.

Jag är i akut behov av kläder! Hemskt, inget har jag att ta på mig. Var ju planerat en shoppingtur igår men får stå ut en vecka till och åka nästa helg.
Har i allafall "skrivit" en liten önskelista, från H&M.



Hoppas verkligen att det blir av att vi åker nästa helg, så jag får lätta på plånboken och släppa ut pengarna=)

Fin Söndag på er!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0