Projekt "takbyte" i full gång..


Så här ser det ut på våran framsida just nu.. Byggställning runt nästan hela huset och en massa plank och grejer. Det röda till vänster är en stor kontainer.(Stavas det så?) Så i morgon medans jag ligger och sover efter nattjobbet så ska killarna bära bort allt tegel. Spännande, men jag känner mig ganska onödig i det här projektet. Vägrar gå upp på taket för att jag är höjdrädd så jag får väl gå och sortera spik på marken eller nåt i morgon när jag vaknat.

Jag har i allafall förberett en massa mat tills i morgon. Lagt kött i marinad, gjort grillspett och bakat en kaka som de kan ha till fika i morgon förmiddag. Så lite nytta har minsann jag gjort med.

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem och äta pizza med mig sen är det dags för jobbet.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0