Onsdag 100519

Nu har jag varit så otroligt sugen på sura dragster-godisar i två dygn, såna där sura sura i små påsar som ser ut som bildäck. Åh vad det vattnar sig i munnen efter såna. Jag stannde och försökte hitta såna på Ica i går kväll men hittade inga, köpte lite annat surt godis och tänkte att det kanske hjälper. Men nej då, vill ha dragster nu!

Måste hitta en affär i stan som har dem.

Annars så har jag sovit dåligt idag, plåtslagaren har varit på taket och dundrat hela förmiddagen så vid kl.12.00 gick jag upp. Men nu är allt på taket klart. Nu ska bara den fula byggställningen bort med. Hoppas att de kommer och gör det i morgon. Sen ska jag ta kort och visa er vad fint det blev!

Har tagit ledigt i natt för i morgon bär det av till Järna och hälsa på systeryster och barnen. Ska bli riktigt roligt=)

/Tina


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ö&B ska ha sånna! Vet jag köpt det där i och för sig var det ett tag sedan men du kan ju kika in där och kolla:)



Kramkram

2010-05-19 @ 15:43:50 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0