Måndag 100517

För det är ingen vanlig dag, för det är Lucy´s födelsedag, Hurra Hurra Hurra!
Min lilla "kattunge" fyller 3 år idag. Jag fattar inte att det var så längesen hon kom till världen. När vi fick mata henne med nappflaska och hon va så liten så hon inte kunde gå. Lilla gumman, jag blir lite rörd när jag tänker på det. Vi trodde ju knappt att hon skulle överleva när hon kom till oss 3½ vecka gammal för hennes mamma hade blivit överkörd. Men med en massa ersättning och en ny "mamma" så överlevde hon som tur va. Älskade lilla vän..


Har precis varit ute och gått långpromenad med Sofie, Hugo och Poker. Så himla skönt var det, en riktig långsväng vart det som verkligen var behövlig!

Nu ska det tittas på svenska hollywoodfruar.. tror tyvärr att det är sista avsnittet=(
/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0