Jag fattar inte..

Jag fattar bara inte varför folk är online på msn och facebook kl.02.24 på natten? När de får lägga sig och sova. Vem vill frivilligt va uppe den här tiden? Åhh vad jag är avundsjuk på alla lediga människor..

Är lite sur idag med för att jag vart tvingad att jobba extra i natt, hela helgen förstörd känns det som. Jag och älsklingen som skulle njuta av varandra och åka till jönköping i morgon? Istället blir det sömn hela dagen i morgon.

Nu känner jag att jag är lika hatisk i det här inlägget, men ta inte illa upp alla lediga typer..

För att lägga in något positivt här läste jag igår att Engla ska ha en bebis till. Ska bli riktigt roligt att följa hela graviditeten och allt.

God natt på er!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0