Söndag 100606

Jag har alltid tänkt att jag fattar inte folk som har en blogg men aldrig uppdaterar, varför har man en då??
Men nu ska jag aldrig mer yttra mig om det, har inte tiden, orken eller lusten så varför då tvinga in sig själv i detta vackra väder för att skriva i bloggen? Nej, jag skriver när jag har lust punkt slut!

Helgen har bestått av en massa sol men även lite nytta. I fredags var vi ute och försökte hitta en löst sittande skön klänning till mig, misslyckades totalt! Så jag får gå naken, nej då men en gammal urtvättad resårkjol har jag haft nästan hela helgen. Sen var vi och handlade en massa uteblommor, glömde dock en del så får åka i veckan igen. Fredagskvällen bjöd på grillat och sen kvällsvisit hos Emelie o Dennis.
I lördags hade jag möte här hemma först, sen vart det säbysjön! 20 grader i vattnet och strålande solsken, drömde att jag var utomlands när jag låg på sandstranden.
Idag har det klippts gräs och sen traskat på en 2-timmars långpromenad med älskling. Och naturligtvis men massa solande i helgen med. Älskar ju solen så vad förväntade ni er?
Hörde dock att det skulle bli regn i veckan, tummen ner för det!

Nu ska jag se om älskling kommer hem, är hungrig nu!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0