Nu vart jag lite trött..

Nu när jag satte mig här vid datan kände jag hur trött jag egentligen är. Har vart en jobbig vecka med en massa jobb och för lite sömn. Har sovit grymt dåligt efter att jag jobbat nätterna, och jag som brukar känna mig lite groggy ändå efter jobbar-nätterna så nu är det extremt.

Har städat klart hela huset nu från tak till golv. Det enda som är kvar är fönstrena men dem tar jag en dagg när Eddie är hemma, så han kan hålla i mig lite. Våra fönster öppnar man ju utåt vilket resulterar i när man ska putsa dem måste man hänga ut på utsidan för att komma åt och en del av våra fönster är det ju ca 6-7 meter till backen och jag har ingen lust att trilla ut där.

Har vart lite barnvakt åt lille Hugo i dag med. Gick så bra så, han är för söt den lillen=)

Nu ska jag nog vila en stund innan kvällen bjuder på 11-årskalas.
/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Blir det någon uppdatering här eller?;-)

2010-06-24 @ 19:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0