2 veckor och 3 dagar sedan..

2 veckor och 3 dagar sen, så länge sen är det sen jag uppdaterade. Har inte alls haft lust eller ork. Men nu sitter jag här i allafall. Vaknade kl.06.50 idag naturligtvis för att jag har semester. Har svårt med det där att koppla av. Sitter och funderar nu på vad jag ska fylla dagen med, sol och strålande väder är det. Tror tyvärr att det kommer bli alldeles för varmt att ligga här hemma i trädgården och pressa på solbrännan idag. Funderar på om jag ska städa ur skafferiet nu på morgonen i allafall, intressant fakta va?

Vad har annars hänt dessa två veckor, vi har varit iväg en massa och hälsat på folk och haft trevligt..  Jag har börjat jobba dag/kvällstid igen efter 9 månaders nattarbete och i fredags gick jag på semester=) Tyvärr blir det så att Eddie och jag bara har en vecka semester ihop, känns ganska tråkigt för det känns inte som semester när den ena måste jobba och passa tider men det får gå.

En dag på min semester ska jag i allafall åka till Nässjö till det stora tygvaruhuset det ryktas om att de har där. Men det får bli en dag när det inte är så fint väder.

Nu ska jag läsa och ta igen vad som hänt på alla bloggar de senaste två veckorna!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0